Регионален исторически музей Бургас за поредна година ще се включи в инициативата "Седмица на бащата" – част от Национална кампания „Да бъдеш Баща“. Тя е организирана от десет български неправителствени организации, които се обединяват с цел да насърчават активното участие на мъжете в грижата за децата.
Традиционно „Седмица на Бащата“ се провежда във втората седмица на ноември, а тази година ще обхване дните от 6 до 11 ноември в цялата страна. За 2017 година мотото е „Истинският мъж знае как да бъде баща“. „Истината е, че мъжете не са „програмирани“ да знаят как да бъдат бащи, а непрекъснато се учат – от своите родители, от партньорките си, от дядовците и бабите си, от другите важни мъже в живота си и най-вече: от своите деца.“ – споделят организаторите на националната кампания от Асоциация „Родители“. Времето, прекарано заедно с малките хора, помага на бащите да разберат колко важни са те за увереността на детските крачки през живота, и колко важни са децата за собствения път на мъжа и бащата – път, по който той има шанса да открие, че най-голямата му сила е в това да бъде баща“.
Съпричастни с кампанията и с цел да се насърчат българските бащи да прекарат повече време с децата си, от 6 до 11 ноември 2017 г. експозициите на РИМ-Бургас – Археологическа, Историческа и Етнографска, ще работят с 50% намаление от билета за посетили ги бащи с деца. Това означава, че за децата над 7 г. билетът ще е 1,00 лв., а за бащата – 2,50 лв. За децата под 7 г. входът е безплатен.
Comments
comments powered by Disqus