Презентации от доклади в секция „Художествено-пространствено оформяне на музейните експозиции. Предимства, трудности и решения.“ на Национална среща "Добри практики" 2019 г.
Доц. Мирослав БОГДАНОВ, ст. преп. д-р Теодор ЛИХОВ, гл. aс. д-р Светлин БАЛЕЗДРОВ, ас. Венцислав ЙОРДАНОВ, НХА, катедра “Рекламен дизайн”
“Дизайн на музейни експозиции” – представяне на проекти
арх. Петрана Бакалова, заместник-председател на КАБ "Съвременни тенденции при музейните сгради и експозиции"
Недялка ТОДОРОВА, ИМ – Димитровград
Пространствени решения и идеи за развитие на постоянните и временни експозиции на Исторически музей – Димитровград
Татяна БОРИСОВА-ДИНОВА, ИМ – Правец
Постоянни и временни експозиции на ИМ Правец. Опит, иновации, трудности, решения
Живка ЯНАКИЕВА, НМ „ЗЕМЯТА И ХОРАТА“ – СОФИЯ
Представяне съкровищата на Земята като природно и културно наследство
Юлия ЙОВЕВА, Янислав ЦАНКОВ, РИМ – Ловеч
Подходи в представянето и художествено-пространствено оформяне на музейната експозиция в обект „Къкринско ханче"
Росица ТОПАЛОВА, РИМ – Бургас
ТА КОЙ СЕ ЛЮЛЯ, ДЕВОЙКО?
Проф. д-р Николай НЕНОВ, РИМ – Русе
Модерна България и Летописецът на Априлското въстание
Недко НЕДКОВ, Художествена галерия – Добрич
Тематичните експозиции в Художествена галерия – Добрич. Методи на представяне
Мария КРЪСТАНОВА, Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“
Женското облекло през периода на социализма като част от музейните експозиции
Магдалена ЖЕЧЕВА, РИМ – Търговище
Славейковото училище в гр.Търговище – музейно пространство на многообразие и очакване
Наталия ВЪТЕВА, Художествена Галерия – Ловеч
55 години Художествена галерия Ловеч
д-р Сотир ИВАНОВ, ИМ – Петрич
Античен град Хераклея Синтика – успешен пример за адаптация на недвижимо археологическо културно наследство в Югозападна България
Христина МАНОВА, ИМ – Разлог
Някои добри практики в музея на гр. Разлог
д-р Момчил МАРИНОВ, Радослав ПЕТКОВ, ИМ „Искра” – Казанлък
Музея на Розата – Експозиционни решения и ситуиране в паркова среда
Презентации в другите секции:
> „Временните експозиции като цялостен продукт. Изследвания, концепции и екип.“
> „Постоянната експозиция. Иновативни подходи в представянето и привличането на публики.“